Een Benefit Concert voor Stichting KiKa

Op zaterdag 29 maart 2025 organiseren wij een Benefit Concert voor Stichting KiKa. Er zullen voor en tijdens het concert verschillende acties komen om geld in te zamelen.

Via deze pagina en via onze socials houden we u op de hoogde van de verschillende acties en hoe u daar aan mee kunt doen.

Een groot orkest

Naast een financiële bijdrage is het ook mogelijk om een muzikale bijdrage te leveren aan het Benefit Concert. Wij kunnen ons namelijk goed voorstellen dat je muzikant bent en dat je dit een mooi initiatief van de Lithse Fanfare vindt en dat je hier ook graag aan mee zou willen doen. En dat kan! Via onderstaand formulier kun je je aanmelden om mee te doen.

Tijdens het concert spelen zowel ons NieuwOrkest als ons Fanfare Orkest. Dus zowel beginnende als gevorderde muzikanten zijn van harte welkom. De enige kanttekening is, dat beide orkesten wel een fanfare bezetting moeten blijven, dus kunnen er helaas geen muzikanten op klarinet, dwarsfluit enz. aansluiten.

Vanaf januari starten we met de gezamenlijke repetities. Deze zijn op dinsdag avond in MFA de Snoeck in Lith. Het NieuwOrkest repeteert van 18.30 tot 19.30 uur en het Fanfare Orkest van 19.45 tot 22.00 uur.

Wil jij ook meedoen of meer info?
Stuur dan mail naar info@fanfarelith.nl