Fanfare Orkest

Fanfare Lith is opgericht in 1921 onder de officiële naam Fanfare St. Lambertus en is na ruim 100 jaar nog steeds een fanfare orkest. We staan midden in de gemeenschap en brengen de muziek dicht bij de mensen.

We zijn zowel lokaal als regionaal actief. Want naast concerten in Lith en omgeving, organiseren we ook evenementen voor muzikanten uit de hele regio.

De Lithse Fanfare bestaat uit muzikanten uit Lith en omliggende plaatsen, die samen met veel plezier en ambitie muziek maken met elkaar. We spelen een afwisselend muzikaal programma, waarin zowel grote fanfare werken als lichte muziek voorbij komt, maar waar bij altijd veel aandacht is voor kwaliteit.

Onder de enthousiaste en professionele leiding van dirigent Olaf Baeke werken de leden van het fanfareorkest daarbij steeds enthousiast aan het verhogen van de muzikale prestaties. Want kwaliteit en plezier kunnen volgens de Lithse muziekvereniging prima hand in hand gaan.

Ben je nieuwsgierig geworden naar de Lithse Fanfare? Kom dan eens kijken tijdens een concert. En mocht je graag een keer komen kijken en luisteren tijdens een repetitie, dan ben je natuurlijk ook van harte welkom. Fanfare Lith repeteert iedere dinsdag van 19.45 tot 22.00 uur in MFA de Snoeck in Lith.

Voor vragen of meer informatie kun je contact opnemen met via info@fanfarelith.nl.