Kerstconcert

Sint Lambertus Kerk Lith Antoon Coolenplein 5, Lith

Kerstconcert in Sint Lambertuskerk Lith en after-party in De Snoeck.

Uitwisselingsconcert Megen/Lith/Oss

Op zaterdagavond 7 maart aanstaande kunt u in gemeenschapshuis Acropolis Megen genieten van een prachtig uitwisselingsconcert. Drie verenigingen - Muziekvereniging Megen, Fanfare Lith en Muziekvereniging Hartog - brengen een programma ten gehore, gericht op de concoursvoorbereiding van Fanfare Lith. De aanvang van het concert is 20.00 uur. Tot ziens op 7 maart!

Liths Muziekcafé

Voortaan op de 3e zondag van de maand: Liths Muziekcafé. Deze middag laat Back in five minutes zich horen en zien. Kom gezellig even binnen wandelen, want het is vrij entree. En geniet van de muziek en sfeer. Tot 9 februari!

Oss Ontmoet

MFA De Snoeck Lith Marktplein 24, LIth, Nederland

Op zondag middag 16 oktober vindt voor de tweede keer Oss Ontmoet. Na een succesvolle start in 2016 is een vervolg uitgebleven. En toen de plannen voor de tweede editie klaar lagen kwam Corona. Maar nu is het dan toch zover. We willen hier een jaarlijk terugkeren evenement van maken, het weekend een week voor

Uitwisselingsconcert met Excelsior Hagestein

Dorpshuis De Biezen, Bongerd 4 in Hagestein Bongerd 4, Hagestein, Nederland

Twee fanfare's, beide opgericht in 1921, bestonden vorig jaar dus beide 100 jaar maar hebben door Corona deze mooie mijlpaal niet echt kunnen vieren, geven op zaterdag 26 november samen een concert. Het wordt een gezellige dag, waar beide verenigingen elkaar ontmoeten, in de middag samen repeteren op de twee stukken die tijdens het concert

Maestro Lith Concert

MFA De Snoeck Lith Marktplein 24, LIth, Nederland

Op zaterdag 10 december strijden John Schuijers, Anke van Gaalen, Harold Reuser en JanWillem van Kilsdonk in MFA De Snoeck in Lith om de titel Maestro van Lith. De zaal is vanaf 19.30 uur open voor publiek en vanaf 20.00 uur kunt u de Maestro's aan het werk zien. De toegang is gratis. Maar we werken wel met toegangskaarten.

Night of the Proms

MFA De Snoeck Lith Marktplein 24, LIth, Nederland

Wij nodigen u uit voor een avond muziek en gezelligheid. Geniet van de fanfare samen met combo en zang met muziek van Nederlandse bodem.

Zaterdag 14 juli 2023   |   MFA de Snoeck aan het Marktplein in Lith
Entree € 7,50  |  19.30 uur zaal open  |  20.00 uur aanvang concert

Muziekfestival Oss Ontmoet

MFA De Snoeck Lith Marktplein 24, LIth, Nederland

Oss Ontmoet is een muziekfestival waar het ontmoeten van de muzikanten centraal staat. Naast de optredens is er voldoende gelegenheid voor de muzikanten en publiek om elkaar te ontmoeten en bij te praten. Kom luisteren of doe ook mee op zondag 1 oktober in MFA de Snoeck in Lith.

VriendenConcert

VriendenConcert | Zaterdag 27 januari 2024
Een afwisselend concert met pop-, film- en fanfaremuziek voor iedereen!

Premiere Jubileumfilm

MFA De Snoeck Lith Marktplein 24, LIth, Nederland

Op deze bijzondere avond is de officiële première van de jubileumfilm 100 jaar Lithse fanfare, een eeuw in muziek en beeld. De film is speciaal samengesteld voor de jubilerende fanfare. Aan de hand van historisch materiaal uit eigen en andere archieven start een reis door tien decennia. Muziekopnamen uit heden en verleden worden gemengd met