• Dit evenement is voorbij.

Maestro Lith Concert

10 december 2022 | 20:00 - 22:00

Wie wordt de eerste Lithse Maestro?

Op zaterdag 10 december strijden John Schuijers, Anke van Gaalen, Harold Reuser en JanWillem van Kilsdonk in MFA De Snoeck in Lith om de titel Maestro van Lith. De zaal is vanaf 19.00 uur open voor publiek en vanaf 20.00 uur kunt u de Maestro’s aan het werk zien. De toegang is gratis.

De Lithse Fanfare bestond in 2021 100 jaar. De plannen voor een geweldig jaar met tal van concerten en activiteiten lag klaar, maar kon door de komst van Corona terug de kast in. Wat de opening van ons jubileumjaar in januari 2021 zou worden – ons Maestro Concert – staat nu gepland op zaterdag 10 december 2022.

De afgelopen weken hebben John, Anke, Harold en JanWillem hard geoefend, thuis voor de spiegel en op dinsdag samen met de fanfare, om hun nummer zo goed mogelijk te kunnen dirigeren. Dat het iets meer is dan alleen maar met een stokje zwaaien zijn ze nu wel achter.

Wilt u zelf zien hoe ze het er vanaf brengen en ook een stem hebben in wie de eerste Lithse Maestro wordt? Kom dan op 10 december naar MFA de Snoeck. De toegang is gratis, maar we werken wel met toegangskaarten. Deze zijn vanaf zondag 20 november 10.00 uur HIER te reserveren.

De zaal is om 19.00 uur open voor publiek. Heb je tickets, zorg dan dat je uiterlijk 19.30 uur binnen bent. Als het evenement uitverkocht is, vervallen vanaf 19.30 deze tickets en zijn er vanaf 19.30 uur aan de deur nog Last-Minute tickets verkrijgbaar voor de plaatsen die dan nog beschikbaar zijn door mensen die niet hebben kunnen komen, zodat er geen plaatsen verloren gaan.

Datum:
10 december 2022